
MASTER OF MARKETING MANAGEMENT
MODUŁ IV
Szkolenie
JAK EFEKTYWNIE ZARZĄDZAĆ PROJEKTAMI MARKETINGOWYMI?

"Bardzo dobre bo jasno i od podstaw prowadzone - wyczyściło wiele obszarów, o których słyszeliśmy", ale w końcu zostały profesjonalnie objaśnione.”
Agnieszka Łukasińska
Pepsi Bottlers Poland Sp.z o.o
Po tym szkoleniu jego uczestnicy wiedzieć będą jak doskonalić swoje umiejętności w obszarze marketingu egzekucyjnego oraz co zrobić, aby projekty marketingowe były realizowane na czas.
Na tym szkoleniu rozwijać będziemy następujące umiejętności:
-
strategicznego myślenia
-
umiejętności przywódcze
PROGRAM SZKOLENIA
PIERWSZY DZIEŃ SZKOLENIA
8:45 - 9:15
Rejestracja i networking przy kawie
9:15 - 13:00
DLACZEGO PRZYCZYNY NIEPOWODZEŃ MARKETINGOWYCH NAJCZĘŚCIEJ TKWIĄ W MARKETINGU EGZEKUCYJNYM?
czyli o tym, jakie są najczęstsze błędy w procesie realizacji działań marketingowych i jak ich uniknąć?
JAKIE SĄ NAJLEPSZE PRAKTYKI W OBSZARZE ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI MARKETINGOWYMI ?
czyli o tym, jakie narzędzie i procesy są stosowane w firmach sukcesu w obszarze marketingu egzekucyjnego?
przerwa obiadowa
14:00 - 17:00
JAK EFEKTYWNIE ZARZĄDZAĆ PROJEKTEM WPROWADZENIA NOWEJ MARKI NA RYNEK KONSUMENCKI?
czyli o tym, jak zrealizować projekt, z którego będziecie
dumni po latach.
DRUGI DZIEŃ SZKOLENIA
9:00 - 13:00
JAK EFEKTYWNIE ZARZĄDZAĆ PROJEKTEM WPROWADZENIA NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK?
czyli o tym, jak zminimalizować ryzyko porażki rynkowej nowego produktu i zwiększyć szanse na jego sukces.
JAK ZARZĄDZAĆ PROJEKTEM ROZWOJU PRODUKTU INNOWACYJNEGO ORAZ JEGO KOMERCJALIZACJI?
czyli o tym, że jak zamienić pomysł w produkt na rynku, którego nie oferuje nikt inny.
przerwa obiadowa
14:00 - 17:00
JAK EFEKTYWNIE ZARZĄDZAĆ PROJEKTEM PROMOCJI KONSUMENCKIEJ ?
czyli o tym, kiedy robienie promocji ma w ogóle sens oraz o tym, jak dobrać mechanikę promocji dopasowaną do cyklu życia produktu.
Szkolenie ma format warsztatu, czyli oprócz prezentacji metodologii i przykładów, uczestnicy będą mieli okazję przećwiczyć omawiane zagadnienia w zadaniach zespołowych, zaprezentować ich wyniki I otrzymać feedback.
Prowadzący szkolenie
TOMASZ ZIÓŁKOWSKI

Założyciel i autor programu szkoleniowego Akademii Marki. Menedżer i praktyk z ponad 25-letnim doświadczeniem marketingowym.Wykładowca programów Executive MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania.
W 2007 roku jako pierwszy polski wykładowca otrzymał nagrodę „HIGHESTRANKED PROFESSOR” przyznawaną przez studentów programu Executive MBA Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej
Wcześniej przez kilkanaście lat pełnił funkcje na każdym szczeblu w strukturach działów marketingu, pracował między innymi dla takich firm jak Benckiser oraz Tchibo. Karierę korporacyjną zakończył jako Wiceprezes ds. Marketingu w Carlsberg Polska.
Gość specjalny
PATRYCJA ZIÓŁKOWSKA

Prezes na Europę Środkowo-Wschodnią w Aspa Elektro — firmie, która oferuje między innymi produkty znanej marki Łucznik - lidera na rynku maszyn do szycia.
Firma każdego roku poszerza ofertę produktów marki o kilkanaście nowych produktów.
Jako Wiceprezes ds. marketingu Aspa Electro wprowadziła markę Łucznik na Węgry i Słowację.
W swojej karierze zawodowej zarządzała również projektami z obszaru trade marketingu oraz eventów marketingowych w takich firmach jak: Carlsberg-Okocim SA oraz Browarach Dolnośląskich Piast.
Na szkoleniu zaprezentuje case wprowadzenia z sukcesem na polski rynek nowego produktu - mini maszyn do szycia Łucznik.