MASTER OF MARKETING MANAGEMENT

MODUŁ IV

Szkolenie

JAK EFEKTYWNIE ZARZĄDZAĆ PROJEKTAMI MARKETINGOWYMI?

"Bardzo dobre bo jasno i od podstaw prowadzone - wyczyściło wiele obszarów, o których słyszeliśmy", ale w końcu zostały profesjonalnie objaśnione.”

 

Agnieszka Łukasińska

Pepsi Bottlers Poland Sp.z o.o

Po tym szkoleniu jego uczestnicy wiedzieć będą jak doskonalić swoje umiejętności w obszarze marketingu egzekucyjnego oraz co zrobić, aby projekty marketingowe były realizowane na czas. 

   

Na tym szkoleniu rozwijać będziemy następujące umiejętności:

  1. strategicznego myślenia

  2. umiejętności przywódcze

PROGRAM SZKOLENIA

PIERWSZY DZIEŃ SZKOLENIA

8:45 - 9:15

Rejestracja i networking przy kawie

9:15 - 13:00

DLACZEGO PRZYCZYNY NIEPOWODZEŃ MARKETINGOWYCH NAJCZĘŚCIEJ TKWIĄ W MARKETINGU EGZEKUCYJNYM?  

czyli o tym, jakie są najczęstsze błędy w procesie realizacji działań marketingowych i jak ich uniknąć?

 

JAKIE SĄ NAJLEPSZE PRAKTYKI  W OBSZARZE ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI MARKETINGOWYMI ?  

czyli o tym, jakie narzędzie i procesy są stosowane w firmach sukcesu w obszarze marketingu egzekucyjnego?

przerwa obiadowa

14:00 - 17:00

JAK EFEKTYWNIE  ZARZĄDZAĆ PROJEKTEM WPROWADZENIA NOWEJ MARKI NA RYNEK KONSUMENCKI?  

czyli o tym, jak zrealizować projekt, z którego będziecie 

dumni po latach.

DRUGI DZIEŃ SZKOLENIA

9:00 - 13:00

JAK EFEKTYWNIE  ZARZĄDZAĆ PROJEKTEM WPROWADZENIA NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK?  

czyli o tym, jak zminimalizować ryzyko porażki rynkowej nowego produktu i zwiększyć szanse na jego sukces.

 

 

JAK ZARZĄDZAĆ PROJEKTEM ROZWOJU PRODUKTU INNOWACYJNEGO ORAZ JEGO KOMERCJALIZACJI?

czyli o tym, że jak zamienić pomysł w produkt na rynku, którego nie oferuje nikt inny.

 

przerwa obiadowa

14:00 - 17:00

JAK EFEKTYWNIE ZARZĄDZAĆ PROJEKTEM  PROMOCJI KONSUMENCKIEJ ?

czyli o tym, kiedy robienie promocji ma w ogóle sens oraz o tym, jak dobrać mechanikę promocji dopasowaną do cyklu życia produktu.

Szkolenie ma format warsztatu, czyli oprócz prezentacji metodologii i przykładów, uczestnicy będą mieli okazję przećwiczyć omawiane zagadnienia w zadaniach zespołowych, zaprezentować ich wyniki I otrzymać feedback. 

Prowadzący szkolenie

TOMASZ ZIÓŁKOWSKI

Założyciel i autor programu szkoleniowego Akademii Marki. Menedżer i praktyk z ponad 25-letnim doświadczeniem marketingowym.Wykładowca programów Executive MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania.  

 

W 2007 roku jako pierwszy polski wykładowca otrzymał nagrodę „HIGHESTRANKED PROFESSOR” przyznawaną przez studentów programu Executive MBA Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej 

Wcześniej przez kilkanaście lat pełnił funkcje na każdym szczeblu w strukturach działów marketingu, pracował między innymi dla takich firm jak Benckiser oraz Tchibo. Karierę korporacyjną zakończył jako Wiceprezes ds. Marketingu w Carlsberg Polska.

Gość specjalny

PATRYCJA ZIÓŁKOWSKA

Prezes na Europę Środkowo-Wschodnią w Aspa Elektro — firmie, która oferuje między innymi produkty znanej marki Łucznik - lidera na rynku maszyn do szycia.

 

Firma każdego roku poszerza ofertę produktów marki o kilkanaście nowych produktów.

Jako Wiceprezes ds. marketingu Aspa Electro wprowadziła markę Łucznik na Węgry i Słowację. 

 

W swojej karierze zawodowej zarządzała również projektami z obszaru trade marketingu oraz eventów marketingowych  w takich firmach jak: Carlsberg-Okocim SA oraz Browarach Dolnośląskich Piast.

Na szkoleniu zaprezentuje case wprowadzenia z sukcesem na polski rynek nowego produktu - mini maszyn do szycia Łucznik.