Akademia Marki - Rozwijamy kompetencje  zespołów marketingowych dużych przedsiębiorstw i korporacji międzynarodowych.

 

Program szkoleniowy „MASTER OF MARKETING MANAGEMENT” -

MODUŁY

Tomasz Ziółkowski Akadmia Marki

"Dzielenie się doświadczeniem marketingowym jest dla mnie pasją, a jednocześnie poczuciem, że robię coś ważnego. W szczególności kiedy obserwuję sukcesy osób, które uczestniczyły w moich warsztatach.  Zawsze olbrzymią motywacją było dla mnie dawanie od siebie tego, co najlepsze osobom, które chcą iść do przodu, które chcą osiągnąć coś więcej niż tylko stabilizację.

Osobiście doświadczyłem tego, jak ważna może być choćby jedna inspiracja ze szkolenia, która padnie na właściwy grunt w odpowiednim czasie.   Jedną z nich było poznanie koncepcji tożsamości marki J.N. Kapferera. To dzięki niej tak naprawdę zaoferowano mi stanowisko wiceprezesa ds. marketingu w Carlsberg Polska, później w oparciu o nią wprowadziliśmy markę Harnaś na rynek - od tego czasu markę nr. 1 w portfelu firmy, a obecnie wykorzystuję ją przy opracowywaniu koncepcji marki polskiej branży meblarskiej." 

Tomasz Ziółkowski

Założyciel Akademii Marki 

Prowadzący szkolenia

7 NAJWAŻNIEJSZYCH UMIEJĘTNOŚCI SKUTECZNEGO MARKETINGOWCA

W programie „MASTER OF MARKETING MANAGEMENT” kładziemy szczególny nacisk na rozwój najważniejszych kompetencji niezbędnych do odnoszenia sukcesów w marketingu. Aby pobrać przewodnik po 7 najważniejszych umiejętnościach skutecznego marketingowca kliknij tutaj.

INSPIRACJA I MOTYWACJA

 

Masz w swojej pracy coraz częściej chwile zwątpienia w to co robisz? Zaczyna brakować Ci nowych pomysłów, aby sprostać coraz trudniejszym wyzwaniom?

Czasami jeden dobry przykład, albo nowa koncepcja marketingowa mogą sprawić, że zyskasz nową energię, a Twoja kariera nabierze rozpędu. W szkoleniach Akademii Marki takich przykładów i koncepcji nie zabraknie.

ZAPOZNAJ SIĘ Z PROGRAMEM

MASTER OF MARKETING MANAGEMENT

MASTER OF MARKETING MANAGEMENT

CAŁY PROGRAM

6 MODUŁÓW - 12 DNI SZKOLENIOWYCH

ZAPLANUJ ŚCIEŻKĘ  ROZWOJU TWOJEGO DZIAŁU MARKETINGU

MASTER OF MARKETING MANAGEMENT

MODUŁ I

2 DNI SZKOLENIOWE

BADANIA RYNKOWE I PROFESJONALNA ANALIZA MARKETINGOWA?

MASTER OF MARKETING MANAGEMENT

MODUŁ II

2 DNI SZKOLENIOWE

JAK Z SUKCESEM ZARZĄDZAĆ MARKĄ W XXI WIEKU?

MASTER OF MARKETING MANAGEMENT

MODUŁ III

2 DNI SZKOLENIOWE

JAK STWORZYĆ PROFESJONALNY PLAN MARKETINGOWY?

MASTER OF MARKETING MANAGEMENT

MODUŁ IV

2 DNI SZKOLENIOWE

JAK EFEKTYWNIE ZARZĄDZAĆ PROJEKTAMI MARKETINGOWYMI?

MASTER OF MARKETING MANAGEMENT

MODUŁ V

2 DNI SZKOLENIOWE

TAJNIKI SKUTECZNYCH KAMPANII REKLAMOWYCH

MASTER OF MARKETING MANAGEMENT

MODUŁ VI

2 DNI SZKOLENIOWE

SZTUKA PROFESJONALNEJ PREZENTACJI MARKETINGOWEJ

7 

Najważniejszych 

Umiejętności 

Skutecznego 

Marketingowca

MASTER OF MARKETING MANAGEMENT

PROGRAM IN-COMPANY

ZAKRES PROGRAMU SZKOLENIOWEGO DOPASOWANY DO POTRZEB ZESPOŁU MARKETINGU TWOJEJ FIRMY

MASTER OF MARKETING MANAGEMENT

SESJE COACHINGOWE

INDYWIDUALNE SPOTKANIA UKIERUNKOWANE NA ROZWÓJ KONKRETNYCH UMIEJĘTNOŚCI LUB ROZWIĄZANIE PROBLEMÓW MARKETINGOWO-SPRZEDAŻOWYCH

WZROST EFEKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH TWOJEJ FIRMY 

Budżet marketingowy Twojej firmy prawdopodobnie nie rośnie, ale oczekiwania wzrostu z roku na rok z pewnością pozostały. 

Ciągły wzrost efektywności działań marketingowych powinien być w związku z tym podstawowym celem stawianym przed działami marketingu. Jest to też główny cel szkoleniowych programu "Master of Marketing Management".

Akademia Marki Szkolena
Analiza marketingowa
Zarządzanie marką szolenie
szkolene kampanie reklamowe
Plan markeitgowy szkolenie
sztuka prezentaci szkolenie
szkolenie zarządzane projektami

Co słychać na blogu Tomka Ziółkowskiego?

Bądź na bieżąco i skorzystaj z krótkich porad, obserwacji i opinii o marketingu i markach.