Akademia Marki - Rozwijamy kompetencje zespołów marketingowych dużych przedsiębiorstw i korporacji międzynarodowych.
Program szkoleniowy „MASTER OF MARKETING MANAGEMENT” -
MODUŁY
"Dzielenie się doświadczeniem marketingowym jest dla mnie pasją, a jednocześnie poczuciem, że robię coś ważnego. W szczególności kiedy obserwuję sukcesy osób, które uczestniczyły w moich warsztatach. Zawsze olbrzymią motywacją było dla mnie dawanie od siebie tego, co najlepsze osobom, które chcą iść do przodu, które chcą osiągnąć coś więcej niż tylko stabilizację.
Osobiście doświadczyłem tego, jak ważna może być choćby jedna inspiracja ze szkolenia, która padnie na właściwy grunt w odpowiednim czasie. Jedną z nich było poznanie koncepcji tożsamości marki J.N. Kapferera. To dzięki niej tak naprawdę zaoferowano mi stanowisko wiceprezesa ds. marketingu w Carlsberg Polska, później w oparciu o nią wprowadziliśmy markę Harnaś na rynek - od tego czasu markę nr. 1 w portfelu firmy, a obecnie wykorzystuję ją przy opracowywaniu koncepcji marki polskiej branży meblarskiej."
Tomasz Ziółkowski
Założyciel Akademii Marki
Prowadzący szkolenia
7 NAJWAŻNIEJSZYCH UMIEJĘTNOŚCI SKUTECZNEGO MARKETINGOWCA
W programie „MASTER OF MARKETING MANAGEMENT” kładziemy szczególny nacisk na rozwój najważniejszych kompetencji niezbędnych do odnoszenia sukcesów w marketingu. Aby pobrać przewodnik po 7 najważniejszych umiejętnościach skutecznego marketingowca kliknij tutaj.
INSPIRACJA I MOTYWACJA
Masz w swojej pracy coraz częściej chwile zwątpienia w to co robisz? Zaczyna brakować Ci nowych pomysłów, aby sprostać coraz trudniejszym wyzwaniom?
Czasami jeden dobry przykład, albo nowa koncepcja marketingowa mogą sprawić, że zyskasz nową energię, a Twoja kariera nabierze rozpędu. W szkoleniach Akademii Marki takich przykładów i koncepcji nie zabraknie.
ZAPOZNAJ SIĘ Z PROGRAMEM
MASTER OF MARKETING MANAGEMENT
MASTER OF MARKETING MANAGEMENT
MASTER OF MARKETING MANAGEMENT
MASTER OF MARKETING MANAGEMENT
MASTER OF MARKETING MANAGEMENT
MASTER OF MARKETING MANAGEMENT
MASTER OF MARKETING MANAGEMENT
WZROST EFEKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH TWOJEJ FIRMY
Budżet marketingowy Twojej firmy prawdopodobnie nie rośnie, ale oczekiwania wzrostu z roku na rok z pewnością pozostały.
Ciągły wzrost efektywności działań marketingowych powinien być w związku z tym podstawowym celem stawianym przed działami marketingu. Jest to też główny cel szkoleniowych programu "Master of Marketing Management".
Co słychać na blogu Tomka Ziółkowskiego?
Bądź na bieżąco i skorzystaj z krótkich porad, obserwacji i opinii o marketingu i markach.