MASTER OF MARKETING MANAGEMENT
MODUŁ V
Szkolenie
TAJNIKI SKUTECZNYCH KAMPANII REKLAMOWYCH
Po tym szkoleniu jego uczestnicy będą wiedzieć jak profesjonalnie zarządzać procesem tworzenia i realizacji kampanii reklamowych tak aby osiągnąć zakładane cele. Dowiesz się również jak osiągać najlepsze rezultaty ze współpracy z agencjami reklamowymi oraz domami mediowymi.
Na tym szkoleniu rozwijać będziemy następujące umiejętności:
-
strategicznego myślenia
-
skutecznej komunikacji
„Profesjonalne podejście do tematu. Świetnie uporządkowana wiedza, wsparta wieloma przykładami.”
Katarzyna Brodowska
Product Manager, BELL Polska
PROGRAM SZKOLENIA
PIERWSZY DZIEŃ SZKOLENIA
8:45 - 9:15
Rejestracja i networking przy kawie
9:15 - 13:00
NAJNOWSZE TRENDY W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ
czyli o nowych sposobach docierania do klientów i wpływania na ich decyzje zakupowe.
OD STRATEGII MARKI I PRODUKTU DO PRZEKAZU REKLAMOWEGO?
czyli o tym, jak efektywnie zarządzać procesem tworzenia przekazu reklamowego w oparciu o strategię oraz o tym jak profesjonalnie briefować agencję reklamową dla najlepszych rezultatów.
przerwa obiadowa
14:00 - 17:00
ZASADY SKUTECZNEGO PRZEKAZU REKLAMOWEGO?
czyli o tym, jak sformułować treść reklamy prowadzącą do sprzedaży.
JAK ZWERYFIKOWAĆ, CZY REKLAMA JEST ZGODNA ZE STRATEGIĄ MARKI I PRODUKTU?
czyli o tym, jak dowiedzieć się o tym, co widzą w reklamie docelowi klienci.
DRUGI DZIEŃ SZKOLENIA
9:00 - 13:00
JAK UCZYĆ SIĘ NA SUKCESACH I PORAŻKACH INNYCH?
czyli o tym, jak „czytać” strategię z reklam konkurencji oraz jak nie popełniać błędów innych.
OD STRATEGII MARKI I PRODUKTU DO STRATEGII MEDIOWEJ
czyli o tym, jak zamienić budżet mediowy na sprzedaż.
przerwa obiadowa
14:00 - 17:00
JAK OCENIAĆ PLANY KAMPANII REKLAMOWEJ W MEDIACH TRADYCYJNYCH ORAZ W MEDIACH
INTERNETOWYCH?
czyli o tym, w jakich mediach jak inwestować oraz jak ocenić propozycje specjalistycznych agencji mediowych i internetowych?
JAK UNIKNĄĆ PUŁAPEK PLANÓW MEDIOWYCH?
czyli o tym jak nie wyrzucać pieniędzy w błoto.
Szkolenie ma format warsztatu, czyli oprócz prezentacji metodologii i przykładów, uczestnicy będą mieli okazję przećwiczyć omawiane zagadnienia w zadaniach zespołowych, zaprezentować ich wyniki I otrzymać feedback.
Prowadzący szkolenie: TOMASZ ZIÓŁKOWSKI
Założyciel i autor programu szkoleniowego Akademii Marki. Menedżer i praktyk z ponad 25-letnim doświadczeniem marketingowym. Wykładowca programów Executive MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania. W 2007 roku jako pierwszy polski wykładowca otrzymał nagrodę „HIGHEST RANKED PROFESSOR” przyznawaną przez studentów programu Executive MBA Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej realizowanego wspólnie z LBS London Business School, HEC School of Management Paris oraz NHH Norwegian School of Economics and Business Administration.
Wykładał również w ICAN Instytut, a jego artykuły publikowane były między innymi przez Harvard Business Review. Od 2005 roku prowadzi szkolenia z zarządzania marketingowego w ramach Akademii Marki, a jako niezależny doradca realizuje projekty z obszaru marketingu strategicznego.
Wcześniej przez kilkanaście lat pełnił funkcje na każdym szczeblu w strukturach działów marketingu, pracował między innymi dla takich firm jak Benckiser oraz Tchibo. Karierę korporacyjną zakończył jako Wiceprezes ds. Marketingu w Carlsberg Polska.