MASTER OF MARKETING MANAGEMENT

MODUŁ V 

Szkolenie

TAJNIKI SKUTECZNYCH KAMPANII REKLAMOWYCH

Po tym szkoleniu jego uczestnicy będą wiedzieć jak profesjonalnie zarządzać procesem tworzenia i realizacji kampanii reklamowych tak aby osiągnąć zakładane cele. Dowiesz się również jak osiągać najlepsze rezultaty ze  współpracy z agencjami reklamowymi oraz domami mediowymi.   

 

Na tym szkoleniu rozwijać będziemy następujące umiejętności:

  1. strategicznego myślenia

  2. skutecznej komunikacji

„Profesjonalne podejście do tematu. Świetnie uporządkowana wiedza, wsparta wieloma przykładami.” 

Katarzyna Brodowska

Product Manager, BELL Polska

PROGRAM SZKOLENIA

PIERWSZY DZIEŃ SZKOLENIA

8:45 - 9:15

Rejestracja i networking przy kawie

9:15 - 13:00

NAJNOWSZE TRENDY W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ

czyli o nowych sposobach docierania do klientów i wpływania na ich decyzje zakupowe.

 

OD STRATEGII MARKI I PRODUKTU DO PRZEKAZU REKLAMOWEGO? 

czyli o tym, jak efektywnie zarządzać procesem tworzenia przekazu reklamowego w oparciu o strategię oraz o tym jak profesjonalnie briefować agencję reklamową dla najlepszych rezultatów. 

przerwa obiadowa

14:00 - 17:00

ZASADY SKUTECZNEGO PRZEKAZU REKLAMOWEGO? 

czyli o tym, jak sformułować treść reklamy prowadzącą do sprzedaży.

JAK ZWERYFIKOWAĆ, CZY REKLAMA JEST ZGODNA ZE STRATEGIĄ MARKI I PRODUKTU? 

czyli o tym, jak dowiedzieć się o tym, co widzą w reklamie docelowi klienci. 

DRUGI DZIEŃ SZKOLENIA

9:00 - 13:00

JAK UCZYĆ SIĘ NA SUKCESACH I PORAŻKACH INNYCH? 

czyli o tym, jak „czytać” strategię z reklam konkurencji oraz jak nie popełniać błędów innych. 

OD STRATEGII MARKI I PRODUKTU DO STRATEGII MEDIOWEJ 

czyli o tym, jak zamienić budżet mediowy na sprzedaż.

przerwa obiadowa

14:00 - 17:00

JAK OCENIAĆ PLANY KAMPANII REKLAMOWEJ W MEDIACH TRADYCYJNYCH ORAZ  W MEDIACH 

INTERNETOWYCH? 

czyli o tym, w jakich mediach jak inwestować oraz jak ocenić propozycje specjalistycznych agencji mediowych i internetowych?

JAK UNIKNĄĆ PUŁAPEK PLANÓW MEDIOWYCH?

czyli o tym jak nie wyrzucać pieniędzy w błoto.

Szkolenie ma format warsztatu, czyli oprócz prezentacji metodologii i przykładów, uczestnicy będą mieli okazję przećwiczyć omawiane zagadnienia w zadaniach zespołowych, zaprezentować ich wyniki I otrzymać feedback. 

Prowadzący szkolenie:  TOMASZ ZIÓŁKOWSKI

Założyciel i autor programu szkoleniowego Akademii Marki. Menedżer i praktyk z ponad 25-letnim doświadczeniem marketingowym. Wykładowca programów Executive MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania. W 2007 roku jako pierwszy polski wykładowca otrzymał nagrodę „HIGHEST RANKED PROFESSOR” przyznawaną przez studentów programu Executive MBA Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej realizowanego wspólnie z  LBS London Business School, HEC School of Management Paris oraz NHH Norwegian School of Economics and Business Administration.

Wykładał również w ICAN Instytut, a jego artykuły publikowane były między innymi przez Harvard Business Review. Od 2005 roku prowadzi szkolenia z zarządzania marketingowego w ramach Akademii Marki, a jako niezależny doradca realizuje projekty z obszaru marketingu strategicznego.

Wcześniej przez kilkanaście lat pełnił funkcje na każdym szczeblu w strukturach działów marketingu, pracował między innymi dla takich firm jak Benckiser oraz Tchibo. Karierę korporacyjną zakończył jako Wiceprezes ds. Marketingu w Carlsberg Polska.