Ruszył projekt opracowania strategii polskiej marki branży meblarskiej.
W celu wsparcia globalnej pozycji polskiej branży meblarskiej, która obecnie jest czwartym eksporterem mebli na świecie, Polska Agencja...
Budowanie marki w branży turystycznej
27 marca 2018 roku miałem zaszczyt zaprezentować w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie krótki wykład poświęcony budowaniu marki w branży...
O Tożsamości Marki - najważniejszym narzędziu do zarządzania marką wieloproduktową.
W przypadku marek, które oferują wiele produktów zdefiniowanie i zarządzanie ich TOŻSAMOŚCIĄ jest fundamentalne dla ich pozytywnego...
7 KLUCZOWYCH UMIEJĘTNOŚCI SKUTECZNEGO MARKETINGOWCA.
Przez ponad 27 lat pracy w marketingu miałem okazję do wielu obserwacji i przemyśleń, dotyczących sukcesów i porażek marketingowych zarówno
Największe wyzwania polskiego marketingowca w 2018 roku - badanie ankietowe.
Zapraszam do wzięcia udziału w krótkim badaniu ankietowym - 9 pytań. Celem ankiety jest zidentyfikowanie największych wyzwań stojących...
Nowość! Program szkoleniowy MASTER OF MARKETING MANAGEMENT dla ambitnych marketingowców.
Z nieukrywaną radością chciałbym poinformować, iż po 6 miesiącach intensywnych prac, został uruchomiony w dniu wczorajszym prawdopodobnie...