

Ruszył projekt opracowania strategii polskiej marki branży meblarskiej.
W celu wsparcia globalnej pozycji polskiej branży meblarskiej, która obecnie jest czwartym eksporterem mebli na świecie, Polska Agencja...


Budowanie marki w branży turystycznej
27 marca 2018 roku miałem zaszczyt zaprezentować w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie krótki wykład poświęcony budowaniu marki w branży...


O Tożsamości Marki - najważniejszym narzędziu do zarządzania marką wieloproduktową.
W przypadku marek, które oferują wiele produktów zdefiniowanie i zarządzanie ich TOŻSAMOŚCIĄ jest fundamentalne dla ich pozytywnego...


7 KLUCZOWYCH UMIEJĘTNOŚCI SKUTECZNEGO MARKETINGOWCA.
Przez ponad 27 lat pracy w marketingu miałem okazję do wielu obserwacji i przemyśleń, dotyczących sukcesów i porażek marketingowych zarówno


Największe wyzwania polskiego marketingowca w 2018 roku - badanie ankietowe.
Zapraszam do wzięcia udziału w krótkim badaniu ankietowym - 9 pytań. Celem ankiety jest zidentyfikowanie największych wyzwań stojących...


Nowość! Program szkoleniowy MASTER OF MARKETING MANAGEMENT dla ambitnych marketingowców.
Z nieukrywaną radością chciałbym poinformować, iż po 6 miesiącach intensywnych prac, został uruchomiony w dniu wczorajszym prawdopodobnie...


Jak wzmocnić skuteczność brandingu?
Brandingiem możemy określić proces budowania świadomości marki oraz skojarzeń z jej charakterystycznymi cechami takimi jak nazwa, logotyp, k


Wyróżnij się albo zgiń - czy to tylko dobry slogan reklamowy?
Dzisiaj poruszę kolejny fundament marketingu obalony przez profesora Byrona Sharpa w jego książce „How brands grow”. Jest nim...


Targetowanie marketingowe - czy to ma sens?
Penetracja rynku kluczem do sukcesu.
Byron Sharp wykazuje, że kluczem do wzrostu sprzedaży jest wzrost penetracji, czyli ciągłe pozyskiwanie


Czy to jest koniec marketingu jaki znamy?
Uznany w świecie autorytet na podstawie analizy danych z wielu lat i wielu branż obala fundamenty, na podstawie których uprawiany jest dzisi