MASTER OF MARKETING MANAGEMENT

MODUŁ II 

Szkolenie

JAK Z SUKCESEM ZARZĄDZAĆ MARKĄ W XXI WIEKU?

Po tym szkoleniu jego uczestnicy będą w stanie zdefiniować tożsamość istniejącej lub nowej marki firmy, zaproponować strategię rozwoju jej portfela produktów oraz określić ich pozycjonowania. 

 

Dowiedzą się również na czym polega budowanie wartości marki oraz jakie czynniki mogą przyczynić się do wykorzystania jej potencjału wzrostu sprzedaży. 

 

Na tym szkoleniu rozwijać będziemy następujące umiejętności:

  1. przedstawiania logicznie spójnych propozycji

  2. strategicznego myślenia

Treningi prowadzone przez Tomasza Ziółkowskiego spełniają obydwa kryteria - są interesujące, inspirujące, ale i praktyczne - do zastosowania na drugi dzień w naszej codziennej pracy. Krótko mówiąc: nie ulega wątpliwości, że każdemu brand managerowi przydałaby się słuszna dawka filozofii brand marketingu doprawiona praktyczną instrukcją, jak strategię marki tworzyć i realizować. 

Joanna Rewaj

Dyrektor, Corporate Communication Brand Strategy and Identity Development, Telekomunikacja Polska SA

PROGRAM SZKOLENIA

PIERWSZY DZIEŃ SZKOLENIA

8:45 - 9:15

Rejestracja i networking przy kawie

9:15 - 13:00

 

NAJNOWSZE TRENDY MARKETINGOWE I KONSUMENCKIE

czyli o tym, co każdy marketingowiec powinien dzisiaj wiedzieć.

DLACZEGO WARTO BUDOWAĆ WŁASNĄ MARKĘ?

czyli o tym, dlaczego to nie maszyny i nie hale produkcyjne decydują o wartości przedsiębiorstw.

JAKIE SĄ NAJISTOTNIEJSZE CZYNNIKI ODPOWIADAJĄCE ZA WZROSTY LUB SPADKI SPRZEDAŻY? 

czyli o tym, jakie są najnowsze  odkrycia w dziedzinie marketingu? 

 

przerwa obiadowa

14:00 - 17:00

JAK STWORZYĆ PODWALINY SILNEJ MARKI ?

czyli o tym,  w czym tkwi tajemnica marek, które odniosły sukces.

JAK OKREŚLIĆ TOŻSAMOŚĆ MARKI I DLACZEGO JEJ BRAK  NIE WRÓŻY JEJ SUKCESU?

czyli o tym, co decyduje o budowaniu wartości marki w dłuższej perspektywie czasu.

DRUGI DZIEŃ SZKOLENIA

9:00 - 13:00

JAK PRZEKUĆ TOŻSAMOŚĆ MARKI W KONKRETNE DZIAŁANIA MARKETINGOWE?

czyli o tym,  jak budować przewagi konkurencyjne w oparciu o strategię marki.

 

JAK DEFINIOWAĆ STRATEGIE PRODUKTÓW MARKI?

czyli o tym,  jak pozycjonować produkty i skutecznie je promować?

przerwa obiadowa

14:00 - 17:00

JAK WPROWADZAĆ NA RYNEK NOWE PRODUKTY POD PARASOLEM ISTNIEJĄCEJ MARKI?

czyli o tym, jak wykorzystać synergię wynikającą z siły marki już istniejącej i potencjału nowego produktu.

JAK STWORZYĆ PRZEMYŚLANĄ ARCHITEKTURĘ MARKI?

czyli o tym, jak strukturyzować ofertę produktową marki tak, aby rola submarek i linii produktowych była zrozumiała dla konsumenta.

Szkolenie ma format warsztatu, czyli oprócz prezentacji metodologii i przykładów, uczestnicy będą mieli okazję przećwiczyć omawiane zagadnienia w zadaniach zespołowych, zaprezentować ich wyniki I otrzymać feedback. 

Prowadzący szkolenie:  TOMASZ ZIÓŁKOWSKI

Założyciel i autor programu szkoleniowego Akademii Marki. Menedżer i praktyk z ponad 25-letnim doświadczeniem marketingowym. Wykładowca programów Executive MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania. W 2007 roku jako pierwszy polski wykładowca otrzymał nagrodę „HIGHEST RANKED PROFESSOR” przyznawaną przez studentów programu Executive MBA Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej realizowanego wspólnie z  LBS London Business School, HEC School of Management Paris oraz NHH Norwegian School of Economics and Business Administration.

Wykładał również w ICAN Instytut, a jego artykuły publikowane były między innymi przez Harvard Business Review. Od 2005 roku prowadzi szkolenia z zarządzania marketingowego w ramach Akademii Marki, a jako niezależny doradca realizuje projekty z obszaru marketingu strategicznego.

Wcześniej przez kilkanaście lat pełnił funkcje na każdym szczeblu w strukturach działów marketingu, pracował między innymi dla takich firm jak Benckiser oraz Tchibo. Karierę korporacyjną zakończył jako Wiceprezes ds. Marketingu w Carlsberg Polska.