top of page

MASTER OF MARKETING MANAGEMENT

MODUŁ III 

Szkolenie

JAK STWORZYĆ PROFESJONALNY PLAN MARKETINGOWY?

„Doświadczenie prowadzącego!!! Sposób prezentacji i prowadzenie, powyżej (wysoko powyżej) średniego polskiego poziomu szkoleń.” 

Agnieszka Nadstawska

Senior Brand Manager
HOCHLAND Polska Sp. z o.o

Po tym szkoleniu jego uczestnicy będą w stanie przygotować profesjonalną prezentację rocznego planu marketingowego dla zarządzanej przez siebie marki wraz z estymacją budżetu marketingowego.  

 

Dowiedzą się również jak w czytelny sposób przygotować część planupoświęconą analizie marketingowej, a następnie jak w oparciu o nią zaproponować  cele i strategie marketingowe. 

 

Na tym szkoleniu rozwijać będziemy następujące umiejętności:

  1. analizy marketingowej

  2. przedstawiana logicznie spójnych propozycji

  3. strategicznego myślenia

PROGRAM SZKOLENIA

PIERWSZY DZIEŃ SZKOLENIA

8:45 - 9:15

Rejestracja i networking przy kawie

9:15 - 13:00

DLACZEGO W NAJLEPSZYCH NA ŚWIECIE FIRMACH PROCES PLANOWANIA BIZNESOWEGO I MARKETINGOWEGO ZAJMUJE CO NAJMNIEJ 2 MIESIĄCE KAŻDEGO ROKU?    

czyli o tym, jak stworzyć platformę dla współpracy pomiędzy działami dla realizacji wspólnych celów.

 

JAK POWINIEN WYGLĄDAĆ PROCES PLANOWANIA MARKETINGOWEGO?

czyli o tym, jak sprawić, aby plan marketingowy miał wsparcie całej firmy. 

przerwa obiadowa

14:00 - 17:00

Z CZEGO SKŁADAĆ SIĘ POWINIEN PLAN MARKETINGOWY? 

czyli o tym, jakie informacje powinien zawierać i jak 

powinny być ustrukturyzowane.

W JAKI SPOSÓB PREZENTOWAĆ WNIOSKI Z ANALIZY MARKETINGOWEJ?

czyli o tym, jak przygotować grunt pod propozycje celów i strategii marketingowych.

DRUGI DZIEŃ SZKOLENIA

9:00 - 13:00

JAK DEFINIOWAĆ WŁAŚCIWE CELE I STRATEGIE MARKETINGOWE?

czyli o tym, dlaczego dobrze zdefiniowane cele znacznie częściej są realizowane niż w przypadku, gdy są one tylko pobożnymi życzeniami.

JAK PRZEDSTAWIAĆ W PLANIE POMYSŁY NA DZIAŁANIA MARKETINGOWE?

czyli o tym, jak połączyć kreatywność z realiami.

 

 

przerwa obiadowa

14:00 - 17:00

Z CZEGO POWINIEN WYNIKAĆ BUDŻET MARKETINGOWY?

czyli o tym, jak powiązać planowane koszty z planowanymi celami marketingowo-sprzedażowymi. 

JAK ZAMIENIĆ ZAAKCEPTOWANY PLAN MARKETINGOWY W KONKRETNE PROJEKTY MARKETINGOWE? 

czyli o tym, jak nie zniweczyć dobrego planu, jego kiepską realizacją.

Szkolenie ma format warsztatu, czyli oprócz prezentacji metodologii i przykładów, uczestnicy będą mieli okazję przećwiczyć omawiane zagadnienia w zadaniach zespołowych, zaprezentować ich wyniki I otrzymać feedback. 

Prowadzący szkolenie:  TOMASZ ZIÓŁKOWSKI

Założyciel i autor programu szkoleniowego Akademii Marki. Menedżer i praktyk z ponad 25-letnim doświadczeniem marketingowym. Wykładowca programów Executive MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania. W 2007 roku jako pierwszy polski wykładowca otrzymał nagrodę „HIGHEST RANKED PROFESSOR” przyznawaną przez studentów programu Executive MBA Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej realizowanego wspólnie z  LBS London Business School, HEC School of Management Paris oraz NHH Norwegian School of Economics and Business Administration.

Wykładał również w ICAN Instytut, a jego artykuły publikowane były między innymi przez Harvard Business Review. Od 2005 roku prowadzi szkolenia z zarządzania marketingowego w ramach Akademii Marki, a jako niezależny doradca realizuje projekty z obszaru marketingu strategicznego.

Wcześniej przez kilkanaście lat pełnił funkcje na każdym szczeblu w strukturach działów marketingu, pracował między innymi dla takich firm jak Benckiser oraz Tchibo. Karierę korporacyjną zakończył jako Wiceprezes ds. Marketingu w Carlsberg Polska.

bottom of page