MASTER OF MARKETING MANAGEMENT
MODUŁ III
Szkolenie
JAK STWORZYĆ PROFESJONALNY PLAN MARKETINGOWY?
„Doświadczenie prowadzącego!!! Sposób prezentacji i prowadzenie, powyżej (wysoko powyżej) średniego polskiego poziomu szkoleń.”
Agnieszka Nadstawska
Senior Brand Manager
HOCHLAND Polska Sp. z o.o
Po tym szkoleniu jego uczestnicy będą w stanie przygotować profesjonalną prezentację rocznego planu marketingowego dla zarządzanej przez siebie marki wraz z estymacją budżetu marketingowego.
Dowiedzą się również jak w czytelny sposób przygotować część planupoświęconą analizie marketingowej, a następnie jak w oparciu o nią zaproponować cele i strategie marketingowe.
Na tym szkoleniu rozwijać będziemy następujące umiejętności:
-
analizy marketingowej
-
przedstawiana logicznie spójnych propozycji
-
strategicznego myślenia
PROGRAM SZKOLENIA
PIERWSZY DZIEŃ SZKOLENIA
8:45 - 9:15
Rejestracja i networking przy kawie
9:15 - 13:00
DLACZEGO W NAJLEPSZYCH NA ŚWIECIE FIRMACH PROCES PLANOWANIA BIZNESOWEGO I MARKETINGOWEGO ZAJMUJE CO NAJMNIEJ 2 MIESIĄCE KAŻDEGO ROKU?
czyli o tym, jak stworzyć platformę dla współpracy pomiędzy działami dla realizacji wspólnych celów.
JAK POWINIEN WYGLĄDAĆ PROCES PLANOWANIA MARKETINGOWEGO?
czyli o tym, jak sprawić, aby plan marketingowy miał wsparcie całej firmy.
przerwa obiadowa
14:00 - 17:00
Z CZEGO SKŁADAĆ SIĘ POWINIEN PLAN MARKETINGOWY?
czyli o tym, jakie informacje powinien zawierać i jak
powinny być ustrukturyzowane.
W JAKI SPOSÓB PREZENTOWAĆ WNIOSKI Z ANALIZY MARKETINGOWEJ?
czyli o tym, jak przygotować grunt pod propozycje celów i strategii marketingowych.
DRUGI DZIEŃ SZKOLENIA
9:00 - 13:00
JAK DEFINIOWAĆ WŁAŚCIWE CELE I STRATEGIE MARKETINGOWE?
czyli o tym, dlaczego dobrze zdefiniowane cele znacznie częściej są realizowane niż w przypadku, gdy są one tylko pobożnymi życzeniami.
JAK PRZEDSTAWIAĆ W PLANIE POMYSŁY NA DZIAŁANIA MARKETINGOWE?
czyli o tym, jak połączyć kreatywność z realiami.
przerwa obiadowa
14:00 - 17:00
Z CZEGO POWINIEN WYNIKAĆ BUDŻET MARKETINGOWY?
czyli o tym, jak powiązać planowane koszty z planowanymi celami marketingowo-sprzedażowymi.
JAK ZAMIENIĆ ZAAKCEPTOWANY PLAN MARKETINGOWY W KONKRETNE PROJEKTY MARKETINGOWE?
czyli o tym, jak nie zniweczyć dobrego planu, jego kiepską realizacją.
Szkolenie ma format warsztatu, czyli oprócz prezentacji metodologii i przykładów, uczestnicy będą mieli okazję przećwiczyć omawiane zagadnienia w zadaniach zespołowych, zaprezentować ich wyniki I otrzymać feedback.
Prowadzący szkolenie: TOMASZ ZIÓŁKOWSKI
Założyciel i autor programu szkoleniowego Akademii Marki. Menedżer i praktyk z ponad 25-letnim doświadczeniem marketingowym. Wykładowca programów Executive MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania. W 2007 roku jako pierwszy polski wykładowca otrzymał nagrodę „HIGHEST RANKED PROFESSOR” przyznawaną przez studentów programu Executive MBA Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej realizowanego wspólnie z LBS London Business School, HEC School of Management Paris oraz NHH Norwegian School of Economics and Business Administration.
Wykładał również w ICAN Instytut, a jego artykuły publikowane były między innymi przez Harvard Business Review. Od 2005 roku prowadzi szkolenia z zarządzania marketingowego w ramach Akademii Marki, a jako niezależny doradca realizuje projekty z obszaru marketingu strategicznego.
Wcześniej przez kilkanaście lat pełnił funkcje na każdym szczeblu w strukturach działów marketingu, pracował między innymi dla takich firm jak Benckiser oraz Tchibo. Karierę korporacyjną zakończył jako Wiceprezes ds. Marketingu w Carlsberg Polska.