Program szkoleniowy dla działów marketingu dużych przedsiębiorstw i korporacji międzynarodowych 

MASTER OF MARKETING MANAGEMENT

MASTER OF MARKETING MANAGEMENT

MODUŁ I 

Szkolenie

BADANIA RYNKOWE I PROFESJONALNA

ANALIZA

MARKETINGOWA

Szkolenie "in-company"

Po tym szkoleniu uczestnicy będą wiedzieć jak zdobyć niezbędne informacje o rynku i konsumentach, jak je wykorzystać w codziennej pracy oraz jak uniknąć pułapek przy współpracy z agencjami badawczymi. 

W rezultacie rekomendowane działania marketingowe nie będą proponowane w oparciu o „wydaje mi się, że..”, a w oparciu  o „WIEM, ŻE”.   

 

Na tym szkoleniu rozwijać będziemy następujące umiejętności:

  1. analizy marketingowej

  2. przedstawiana logicznie spójnych propozycji

  3. strategicznego myślenia

Szkolenie "in-company"

„Systematyzuje wiedzę, obnaża najczęściej popełniane błędy i pokazuje dobrą praktykę. Zdobyta wiedza pomoże w wyborze najlepszego badania, napisaniu lepszego briefu badawczego i w przeprowadzeniu właściwej analizie wyników badań.” 

Renata,Giełażewska

Brand Manager, Henkel Polska

MASTER OF MARKETING MANAGEMENT

MODUŁ II 

Szkolenie

JAK Z SUKCESEM ZARZĄDZAĆ MARKĄ W XXI WIEKU?

Treningi prowadzone przez Tomasza Ziółkowskiego spełniają obydwa kryteria - są interesujące, inspirujące, ale i praktyczne - do zastosowania na drugi dzień w naszej codziennej pracy. Krótko mówiąc: nie ulega wątpliwości, że każdemu brand managerowi przydałaby się słuszna dawka filozofii brand marketingu doprawiona praktyczną instrukcją, jak strategię marki tworzyć i realizować. 

Joanna Rewaj

Dyrektor, Corporate Communication Brand Strategy and Identity Development, Telekomunikacja Polska SA

Po tym szkoleniu jego uczestnicy będą w stanie zdefiniować tożsamość istniejącej lub nowej marki firmy, zaproponować strategię rozwoju jej portfela produktów oraz określić ich pozycjonowania. 

 

Dowiedzą się również na czym polega budowanie wartości marki oraz jakie czynniki mogą przyczynić się do wykorzystania jej potencjału wzrostu sprzedaży. 

 

Na tym szkoleniu rozwijać będziemy następujące umiejętności:

  1. przedstawiania logicznie spójnych propozycji

  2. strategicznego myślenia

Szkolenie "in-company"

MASTER OF MARKETING MANAGEMENT

MODUŁ III 

Szkolenie

JAK STWORZYĆ PROFESJONALNY PLAN MARKETINGOWY?

szkolenie "in-company"

„Doświadczenie prowadzącego!!! Sposób prezentacji i prowadzenie, powyżej (wysoko powyżej) średniego polskiego poziomu szkoleń.” 

Agnieszka Nadstawska

Senior Brand Manager
HOCHLAND Polska Sp. z o.o

Po tym szkoleniu jego uczestnicy będą w stanie przygotować profesjonalną prezentację rocznego planu marketingowego dla zarządzanej przez siebie marki wraz z estymacją budżetu marketingowego.  

 

Dowiedzą się również jak w czytelny sposób przygotować część planupoświęconą analizie marketingowej, a następnie jak w oparciu o nią zaproponować  cele i strategie marketingowe. 

 

Na tym szkoleniu rozwijać będziemy następujące umiejętności:

  1. analizy marketingowej

  2. przedstawiana logicznie spójnych propozycji

  3. strategicznego myślenia

MASTER OF MARKETING MANAGEMENT

MODUŁ IV

Szkolenie

JAK EFEKTYWNIE ZARZĄDZAĆ PROJEKTAMI MARKETINGOWYMI?

szkolenie "in-company"

"Bardzo dobre bo jasno i od podstaw prowadzone - wyczyściło wiele obszarów, o których słyszeliśmy", ale w końcu zostały profesjonalnie objaśnione.”

 

Agnieszka Łukasińska

Pepsi Bottlers Poland Sp.z o.o

Po tym szkoleniu jego uczestnicy wiedzieć będą jak doskonalić swoje umiejętności w obszarze marketingu egzekucyjnego oraz co zrobić, aby projekty marketingowe były realizowane na czas. 

   

Na tym szkoleniu rozwijać będziemy następujące umiejętności:

  1. strategicznego myślenia

  2. umiejętności przywódcze

MASTER OF MARKETING MANAGEMENT

MODUŁ V 

Szkolenie

TAJNIKI SKUTECZNYCH KAMPANII REKLAMOWYCH

„Profesjonalne podejście do tematu. Świetnie uporządkowana wiedza, wsparta wieloma przykładami.” 

Katarzyna Brodowska

Product Manager, BELL Polska

Po tym szkoleniu jego uczestnicy będą wiedzieć jak profesjonalnie zarządzać procesem tworzenia i realizacji kampanii reklamowych tak aby osiągnąć zakładane cele. Dowiesz się również jak osiągać najlepsze rezultaty ze  współpracy z agencjami reklamowymi oraz domami mediowymi.   

 

Na tym szkoleniu rozwijać będziemy następujące umiejętności:

  1. strategicznego myślenia

  2. skutecznej komunikacji

szkolenie "in-company"

MASTER OF MARKETING MANAGEMENT

MODUŁ VI 

Szkolenie

SZTUKA PROFESJONALNEJ

PREZENTACJI MARKETINGOWEJ

szkolenie "in-company"

„Dobrze rozumiem osoby, które nie lubią występować przed większym gronem. Sam należałem kiedyś do osób bardzo nieśmiałych, stosując jednak techniki, których nauczyłem się na warsztatach w latach 90-tych udało mi się zamienić tą słabość w moją mocną stronę” 

 

Tomek Ziółkowski

Po tym szkoleniu jego uczestnicy będą wiedzieć jak się 
przygotować do przedstawienia prezentacji marketingowej przed większym gronem osób oraz  jak uzyskać akceptację rekomendowanych działań.

Będą też czuć większą pewność siebie i olbrzymią satysfakcję po dobrze wykonanym zadaniu.

 

Na tym szkoleniu rozwijać będziemy umiejętności:

  1. skutecznej komunikacji

  2. wystąpień publicznych