MASTER OF MARKETING MANAGEMENT
MODUŁ VI
Szkolenie
SZTUKA PROFESJONALNEJ
PREZENTACJI MARKETINGOWEJ
Po tym szkoleniu jego uczestnicy będą wiedzieć jak się
przygotować do przedstawienia prezentacji marketingowej przed większym gronem osób oraz jak uzyskać akceptację rekomendowanych działań.
Będą też czuć większą pewność siebie i olbrzymią satysfakcję po dobrze wykonanym zadaniu.
Na tym szkoleniu rozwijać będziemy umiejętności:
-
skutecznej komunikacji
-
wystąpień publicznych
„Dobrze rozumiem osoby, które nie lubią występować przed większym gronem. Sam należałem kiedyś do osób bardzo nieśmiałych, stosując jednak techniki, których nauczyłem się na warsztatach w latach 90-tych udało mi się zamienić tą słabość w moją mocną stronę”
Tomek Ziółkowski
PROGRAM SZKOLENIA
PIERWSZY DZIEŃ SZKOLENIA
8:45 - 9:15
Rejestracja i networking przy kawie
9:15 - 13:00
DLACZEGO SZTUKA PREZENTACJI JEST TAK WAŻNA W MARKETINGU?
czyli o sztuce skutecznej komunikacji wewnątrz organizacji.
KRÓTKIE PREZENTACJE MARKETINGOWE UCZESTNIKÓW WARSZTATÓW
(przygotowane przed szkoleniem)
czyli o tym, jaki jest punkt wyjścia i co powinniśmy zmienić.
przerwa obiadowa
14:00 - 17:00
JAK PRZYGOTOWAĆ PROFESJONALNĄ PREZENTACJĘ MARKETINGOWĄ?
czyli o tym, w jaki sposób przedstawić treści, aby trafiły do odbiorców i zyskały ich akceptację.
JAK POPRAWIĆ PRZYGOTOWANE PREZENTACJE?
zadanie indywidualne
DRUGI DZIEŃ SZKOLENIA
9:00 - 13:00
DLACZEGO MOWA CIAŁA JEST WAŻNIEJSZA OD
PREZENTOWANYCH TREŚCI?
czyli o technikach, które sprawią, że poczujesz się znacznie pewniej podczas następnej prezentacji, a odbiorcy będą Cię po prostu uważnie słychać?
DOSKONALENIE SZTUKI PREZENTACJI
prezentacje indywidualne przed kamerami wraz z konstruktywnym feedbackiem
przerwa obiadowa
14:00 - 17:00
DOSKONALENIE SZTUKI PREZENTACJI
prezentacje indywidualne przed kamerami wraz z konstruktywnym feedbackiem.
Szkolenie ma format intensywnego warsztatu, w którym uczestnicy będą prezentować przygotowane wcześniej materiały oraz ćwiczyć sztukę prezentacji przed kamerami.
Prowadzący szkolenie: TOMASZ ZIÓŁKOWSKI
Założyciel i autor programu szkoleniowego Akademii Marki. Menedżer i praktyk z ponad 25-letnim doświadczeniem marketingowym. Wykładowca programów Executive MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania. W 2007 roku jako pierwszy polski wykładowca otrzymał nagrodę „HIGHEST RANKED PROFESSOR” przyznawaną przez studentów programu Executive MBA Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej realizowanego wspólnie z LBS London Business School, HEC School of Management Paris oraz NHH Norwegian School of Economics and Business Administration.
Wykładał również w ICAN Instytut, a jego artykuły publikowane były między innymi przez Harvard Business Review. Od 2005 roku prowadzi szkolenia z zarządzania marketingowego w ramach Akademii Marki, a jako niezależny doradca realizuje projekty z obszaru marketingu strategicznego.
Wcześniej przez kilkanaście lat pełnił funkcje na każdym szczeblu w strukturach działów marketingu, pracował między innymi dla takich firm jak Benckiser oraz Tchibo. Karierę korporacyjną zakończył jako Wiceprezes ds. Marketingu w Carlsberg Polska.