MASTER OF MARKETING MANAGEMENT
MODUŁ I
Szkolenie
BADANIA RYNKOWE I PROFESJONALNA ANALIZA MARKETINGOWA
"Szkolenie usystematyzowało posiadaną wiedzę, ale też dostarczyło mi wielu nowych wartościowych spojrzeń na zagadnienia związane z badaniami marketingowymi i analizą pozyskanych danych. Dużo ciekawych przykładów zrealizowanych projektów. Teraz wiem, dlaczego tak trudno było wykorzystać w praktyce wcześniej pozyskane informacje w badaniach marketingowych. Polecam. ”
Adam Bajer
Senior Leasing and Marketing Manager, Multi Poland, Magnolia Park
Po tym szkoleniu uczestnicy będą wiedzieć jak zdobyć niezbędne informacje o rynku i konsumentach, jak je wykorzystać w codziennej pracy oraz jak uniknąć pułapek przy współpracy z agencjami badawczymi.
W rezultacie rekomendowane działania marketingowe nie będą proponowane w oparciu o „wydaje mi się, że..”, a w oparciu o „WIEM, ŻE”.
Na tym szkoleniu rozwijać będziemy następujące umiejętności:
-
analizy marketingowej
-
przedstawiana logicznie spójnych propozycji
-
strategicznego myślenia
PROGRAM SZKOLENIA
PIERWSZY DZIEŃ SZKOLENIA
8:45 - 9:15
Rejestracja i networking przy kawie
9:15 - 13:00
OD CZEGO ZALEŻY EFEKTYWNOŚĆ DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH ?
JAKICH INFORMACJI POTRZEBUJE TWOJA FIRMA, ABY ZWIĘKSZYĆ EFEKTYWNOŚĆ DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH?
JAK ZDOBYĆ NIEZBĘDNE INFORMACJE O RYNKU I KONSUMENTACH?
Cele i metodologie badań marketingowych.
przerwa obiadowa
14:00 - 17:00
JAK UNIKNĄĆ PUŁAPEK PRZY WSPÓŁPRACY Z AGENCJAMI BADAWCZYMI?
Jak skutecznie briefować agencje badawcze?
Jak ocenić i wybrać właściwą propozycje agencji badawczej?
DRUGI DZIEŃ SZKOLENIA
9:00 - 13:00
JAK ROZPOZNAĆ FAKTYCZNE BARIERY WZROSTU SPRZEDAŻY LUB JEJ SPADKU W TWOJEJ FIRMIE?
czyli jak przeprowadzić właściwą analizę marketingową?
JAK ZMINIMALIZOWAĆ RYZYKO PORAŻKI
PRZY WPROWADZANIU NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK?
czyli o tym, jak zweryfikować potencjał rynkowy nowego produktu z konsumentami?
przerwa obiadowa
14:00 - 17:00
JAK ZWIĘKSZYĆ EFEKTYWNOŚĆ KAMPANII
REKLAMOWYCH?
czyli o tym, w jaki sposób najskuteczniejsze rynkowo firmy weryfikują skuteczność swoich reklam.
JAK ZWIĘKSZYĆ EFEKTYWNOŚĆ PROMOCJI KONSUMENCKICH?
czyli jak w oparciu o diagnozę sytuacji rynkowej marki dopasować optymalną mechanikę promocji?
Szkolenie ma format warsztatu, czyli oprócz prezentacji metodologii i przykładów, uczestnicy będą mieli okazję przećwiczyć omawiane zagadnienia w zadaniach zespołowych, zaprezentować ich wyniki I otrzymać feedback.
Prowadzący szkolenie: TOMASZ ZIÓŁKOWSKI
Założyciel i autor programu szkoleniowego Akademii Marki. Menedżer i praktyk z ponad 25-letnim doświadczeniem marketingowym. Wykładowca programów Executive MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania. W 2007 roku jako pierwszy polski wykładowca otrzymał nagrodę „HIGHEST RANKED PROFESSOR” przyznawaną przez studentów programu Executive MBA Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej realizowanego wspólnie z LBS London Business School, HEC School of Management Paris oraz NHH Norwegian School of Economics and Business Administration.
Wykładał również w ICAN Instytut, a jego artykuły publikowane były między innymi przez Harvard Business Review. Od 2005 roku prowadzi szkolenia z zarządzania marketingowego w ramach Akademii Marki, a jako niezależny doradca realizuje projekty z obszaru marketingu strategicznego.
Wcześniej przez kilkanaście lat pełnił funkcje na każdym szczeblu w strukturach działów marketingu, pracował między innymi dla takich firm jak Benckiser oraz Tchibo. Karierę korporacyjną zakończył jako Wiceprezes ds. Marketingu w Carlsberg Polska.