top of page

MASTER OF MARKETING MANAGEMENT

MODUŁ I 

Szkolenie

BADANIA RYNKOWE I PROFESJONALNA ANALIZA MARKETINGOWA

"Szkolenie usystematyzowało posiadaną wiedzę, ale też dostarczyło mi wielu nowych wartościowych spojrzeń na zagadnienia związane z badaniami marketingowymi i analizą pozyskanych danych. Dużo ciekawych przykładów zrealizowanych projektów. Teraz wiem, dlaczego tak trudno było wykorzystać w praktyce wcześniej pozyskane informacje w badaniach marketingowych. Polecam. ” 

Adam Bajer

Senior Leasing and Marketing Manager, Multi Poland, Magnolia Park

Po tym szkoleniu uczestnicy będą wiedzieć jak zdobyć niezbędne informacje o rynku i konsumentach, jak je wykorzystać w codziennej pracy oraz jak uniknąć pułapek przy współpracy z agencjami badawczymi. 

W rezultacie rekomendowane działania marketingowe nie będą proponowane w oparciu o „wydaje mi się, że..”, a w oparciu  o „WIEM, ŻE”.   

 

Na tym szkoleniu rozwijać będziemy następujące umiejętności:

  1. analizy marketingowej

  2. przedstawiana logicznie spójnych propozycji

  3. strategicznego myślenia

PROGRAM SZKOLENIA

PIERWSZY DZIEŃ SZKOLENIA

8:45 - 9:15

Rejestracja i networking przy kawie

9:15 - 13:00

OD CZEGO ZALEŻY EFEKTYWNOŚĆ DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH ?

JAKICH INFORMACJI POTRZEBUJE TWOJA FIRMA, ABY ZWIĘKSZYĆ EFEKTYWNOŚĆ DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH?

JAK ZDOBYĆ NIEZBĘDNE INFORMACJE O RYNKU I KONSUMENTACH?

Cele i metodologie badań marketingowych.

przerwa obiadowa

14:00 - 17:00

JAK UNIKNĄĆ PUŁAPEK PRZY WSPÓŁPRACY Z AGENCJAMI BADAWCZYMI?

Jak skutecznie briefować agencje badawcze?

Jak ocenić i wybrać właściwą propozycje agencji badawczej?

DRUGI DZIEŃ SZKOLENIA

9:00 - 13:00

JAK ROZPOZNAĆ FAKTYCZNE BARIERY WZROSTU SPRZEDAŻY LUB JEJ SPADKU  W TWOJEJ FIRMIE?

czyli jak przeprowadzić właściwą analizę marketingową? 

JAK ZMINIMALIZOWAĆ RYZYKO PORAŻKI 

PRZY WPROWADZANIU NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK?

czyli o tym, jak zweryfikować potencjał rynkowy nowego produktu z konsumentami?

przerwa obiadowa

14:00 - 17:00

JAK ZWIĘKSZYĆ EFEKTYWNOŚĆ KAMPANII 

REKLAMOWYCH?

czyli o tym, w jaki sposób najskuteczniejsze rynkowo firmy weryfikują skuteczność swoich reklam. 

 

JAK ZWIĘKSZYĆ EFEKTYWNOŚĆ PROMOCJI KONSUMENCKICH?

czyli jak w oparciu o diagnozę sytuacji rynkowej marki dopasować optymalną mechanikę promocji?

Szkolenie ma format warsztatu, czyli oprócz prezentacji metodologii i przykładów, uczestnicy będą mieli okazję przećwiczyć omawiane zagadnienia w zadaniach zespołowych, zaprezentować ich wyniki I otrzymać feedback. 

Prowadzący szkolenie:  TOMASZ ZIÓŁKOWSKI

Założyciel i autor programu szkoleniowego Akademii Marki. Menedżer i praktyk z ponad 25-letnim doświadczeniem marketingowym. Wykładowca programów Executive MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania. W 2007 roku jako pierwszy polski wykładowca otrzymał nagrodę „HIGHEST RANKED PROFESSOR” przyznawaną przez studentów programu Executive MBA Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej realizowanego wspólnie z  LBS London Business School, HEC School of Management Paris oraz NHH Norwegian School of Economics and Business Administration.

Wykładał również w ICAN Instytut, a jego artykuły publikowane były między innymi przez Harvard Business Review. Od 2005 roku prowadzi szkolenia z zarządzania marketingowego w ramach Akademii Marki, a jako niezależny doradca realizuje projekty z obszaru marketingu strategicznego.

Wcześniej przez kilkanaście lat pełnił funkcje na każdym szczeblu w strukturach działów marketingu, pracował między innymi dla takich firm jak Benckiser oraz Tchibo. Karierę korporacyjną zakończył jako Wiceprezes ds. Marketingu w Carlsberg Polska.

bottom of page