Recenzje uczestników szkoleń Akademii Marki 

Dobre szkolenia marketingowe powinny inspirować, ale i uczyć, jak korzystać z praktycznych narzędzi w codziennej pracy. Rzadko się zdarza trafić na szkolenie, czy trening, w którym balans pomiędzy teorią i częścią praktyczną byłby tak wyważony. Dotyczy to w szczególności szkoleń na temat strategii marki i efektywnej komunikacji marki - tu łatwo przegląd praktycznych narzędzi zastąpić przeglądem najbardziej atrakcyjnych reklam. Treningi prowadzone przez Tomasza Ziółkowskiego spełniają obydwa kryteria - są interesujące, inspirujące, ale i praktyczne - do zastosowania na drugi dzień w naszej codziennej pracy. Krótko mówiąc: nie ulega wątpliwości, że każdemu brand managerowi przydałaby się słuszna dawka filozofii brand marketingu doprawiona praktyczną instrukcją, jak strategię marki tworzyć i realizować.

Joanna Rewaj

Dyrektor, Corporate Communication Brand Strategy and Identity Development Telekomunikacja Polska SA

Obszerna, ale jednocześnie świetnie uporządkowana wiedza, wsparta dużą ilością case'ów. Dodatkowo nie mniej ważna rzecz, skuteczne zarażenie entuzjazmem i przekonaniem, że nie ma niczego bardziej ekstycującego niż tworzenie skutecznych rynkowo marek.

Tomasz Jędrzejczak

Strategic & Business Development Director
Testardo Red Cell Sp. z o.o.

Tomek Ziółkowski od wielu lat prezentuje bardzo interesujący sposób widzenia marketingu i marek, niezwykle przyjemnie jest rozumieć umysł i wyjść poza codzienną rutynę patrzenia na marketing / sprzedaż.

Anna Green

Client Service Director
Agencja Marketingu Mobilnego EL2

Szkolenie to naprawdę bardzo wiele mi dało. Pozwoliło uporządkować informacje i posiadane wiadomości. Wiele osób ma wiedzę i interesuje się marketingiem. Nie wszyscy potrafią o marketingu opowiadać z pasją przekazując interesujące case’y w ciekawy i kreatywny sposób. Tomek Ziółkowski jest właśnie taką osobą. Dlatego z niecierpliwością czekam na zaproszenie na drugi moduł?”

Michał Leszczyński


Strategic Director
Testardo Red Cell Sp. z o.o.

Please reload

Szkolenie 

Fundamentals of branding

Szkolenie 

Praktyczne wykorzystanie badań marketingowych w marketingu

Profesjonalny prowadzący z wieloletnim doświadczeniem biznesowym w różnych kategoriach produktowych, dużo ćwiczeń praktycznych i analizy case’ów, część teoretyczna podana oczami praktyka, a praktyczna wzbogacona konkretnymi przykładami z życia i perspektywą osoby, która przeszła wszystkie szczeble w organizacji. Zdecydowanie polecam.

Jarosław Serednicki

Hochland

Rozwija sposób postrzegania zjawisk.
Było to jedno z lepszych (merytorycznie) oraz ciekawsze (nie nużące) szkolenie.

Paweł Prymek

Specjalista Wiodący ds. Analiz Rynku Krajowego
Polfa Warszawa SA

Systematyzuje wiedzę, obnaża najczęściej popełniane błędy i pokazuje dobrą praktykę. Zdobyta wiedza pomoże w wyborze najlepszego badania, napisaniu lepszego briefu badawczego i w przeprowadzeniu właściwej analizie wyników badań.

Renata Giełażewska


Brand Manager 
Business Unit Adhesives
Henkel Polska Sp. z o.o.

Bardzo dobre bo jasno i od podstaw prowadzone - wyczyściło wiele obszarów, o których "słyszeliśmy", ale w końcu zostały profesjonalnie objaśnione.”

Agnieszka Łukasińska

Pepsi Bottlers Poland Sp.z o.o.

Przyjemne z pożytecznym. Bardzo dobre połączenie teorii i praktyki.

Magdalena Kaczyńska

Scandinavian Tobbaco

Praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka.

Julia Ratajczyk

Hochland

Please reload

Szkolenie 

Marketing skierowany do kobiet

Dało mi argumenty do rozmów w męskim świecie internetu. Ważne są też przykłady praktyczne, zwłaszcza te z rodzimego rynku.

Karolina Leputa

Interia.pl SA

Bardzo przydatna i zyskująca na znaczeniu wiedza, poparta praktycznymi przykładami. Część z zagadnień była mi znajoma. Czytałam sporo materiałów na ten temat, gdyż interesowałam się tym zagadnieniem.

Joanna Chudy,

Red8 Communications Group

hętnie wybiorę się na kolejne☺

Marcin Bany

Artman SA

Wiedza podana w ciekawej, przystępnej formie, dużo teorii + dużo przykładów. Bardzo otwarci, sympatyczni prowadzący z doświadczeniem.

Ciekawe, globalne spojrzenie na kobiety, ale bez generalizacji i stereotypizacji – coś nowego, praktycznego, poszerzającego horyzonty i dające impuls do dalszego eksplorowania tematu.

Anna Płachta

Media Contact Sp. z o.o.

“Bardzo ciekawe, bo prezentowało unikalny temat (marketing dla kobiet), podparte przykładami, badaniami, doświadczeniami wykładowców oraz systematyzujące wiedzę.

Magdalena Różycka

Polpharma SA

Extra przydatne

Andrzej Zalewski

Bakoma SA

Profesjonalne i ciekawe podejście do tematu. Ciekawe przykłady, które można przenieść na marki, którymi się zajmujemy.

Edyta Damiańska

The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o.

Please reload

Szkolenie 

Komunikacja prowadząca do sukcesu marki

Doświadczenie prowadzącego!!! Sposób prezentacji i prowadzenie, powyżej (wysoko powyżej) średniego polskiego poziomu szkoleń.

Agnieszka Nadstawska

Senior Brand Manager
, HOCHLAND Polska Sp. z o.o.

Jasny i czytelny flow, ciekawe, inspirujące przykłady.

Iza Jaskólska

Junior Brand Manager, Kompania Piwowarska SA

Świetna teoria na temat komunikacji marki, a przede wszystkim źródło inspiracji

Renata Oleszczuk

Chiquita Poland Sp. z o.o.

Dużo praktyki. Pomaga usystematyzować wiedzę w zakresie tworzenia kampanii reklamowych.

Anna Paczkowska

Artman SA

Tak dużo cennych informacji, które staram się już wdrażać, trudno jest podsumować jednym zdaniem.

Krzysztof Kobylarz

Interia.pl SA

Profesjonalne podejście do tematu. Świetnie uporządkowana wiedza, wsparta wieloma przykładami.

Katarzyna Brodowska

Product Manager
, BELL Polska

Dużo praktyki w oparciu o wystarczającą ilość teorii.

Piotr Gorczyński

Specjalista ds. marketingu, 
Media Skok Sp. z o.o.

Otwiera oczy.

Bartłomiej Girguś

Kierownik Działu Kreacji i Marketingu Wirusowego, 
Interia.pl SA

Profesjonalne podejście do komunikacji Twojej firmy.

Marcin Lipiński

Grafik komputerowy
, Peklimar sp. z o.o

Please reload

Szkolenie 

Budowanie profesjonalnego biznes planu marki

Serdecznie polecam wszystkim, którzy chcą zobaczyć dużo przykładów marketingowych zaczerpniętych z realnego rynku.

Katarzyna Konowrocka

Product Management Waterproofing, 
Henkel Central Eastern Europe

Please reload