Reviews of Brand Academy training participants
Dobre szkolenia marketingowe powinny inspirować, ale i uczyć, jak korzystać z praktycznych narzędzi w codziennej pracy. Rzadko się zdarza trafić na szkolenie, czy trening, w którym balans pomiędzy teorią i częścią praktyczną byłby tak wyważony. Dotyczy to w szczególności szkoleń na temat strategii marki i efektywnej komunikacji marki - tu łatwo przegląd praktycznych narzędzi zastąpić przeglądem najbardziej atrakcyjnych reklam. Treningi prowadzone przez Tomasza Ziółkowskiego spełniają obydwa kryteria - są interesujące, inspirujące, ale i praktyczne - do zastosowania na drugi dzień w naszej codziennej pracy. Krótko mówiąc: nie ulega wątpliwości, że każdemu brand managerowi przydałaby się słuszna dawka filozofii brand marketingu doprawiona praktyczną instrukcją, jak strategię marki tworzyć i realizować.
Joanna Rewaj
Dyrektor, Corporate Communication Brand Strategy and Identity Development Telekomunikacja Polska SA
Obszerna, ale jednocześnie świetnie uporządkowana wiedza, wsparta dużą ilością case'ów. Dodatkowo nie mniej ważna rzecz, skuteczne zarażenie entuzjazmem i przekonaniem, że nie ma niczego bardziej ekstycującego niż tworzenie skutecznych rynkowo marek.
Tomasz Jędrzejczak
Strategic & Business Development Director Testardo Red Cell Sp. z o.o.
Tomek Ziółkowski od wielu lat prezentuje bardzo interesujący sposób widzenia marketingu i marek, niezwykle przyjemnie jest rozumieć umysł i wyjść poza codzienną rutynę patrzenia na marketing / sprzedaż.
Anna Green
Client Service Director Agencja Marketingu Mobilnego EL2
Szkolenie to naprawdę bardzo wiele mi dało. Pozwoliło uporządkować informacje i posiadane wiadomości. Wiele osób ma wiedzę i interesuje się marketingiem. Nie wszyscy potrafią o marketingu opowiadać z pasją przekazując interesujące case’y w ciekawy i kreatywny sposób. Tomek Ziółkowski jest właśnie taką osobą. Dlatego z niecierpliwością czekam na zaproszenie na drugi moduł?”
Michał Leszczyński
Strategic Director Testardo Red Cell Sp. z o.o.
Training
Fundamentals of branding
Training
Practical use of marketing research in marketing
Profesjonalny prowadzący z wieloletnim doświadczeniem biznesowym w różnych kategoriach produktowych, dużo ćwiczeń praktycznych i analizy case’ów, część teoretyczna podana oczami praktyka, a praktyczna wzbogacona konkretnymi przykładami z życia i perspektywą osoby, która przeszła wszystkie szczeble w organizacji. Zdecydowanie polecam.
Jarosław Serednicki
Hochland
Rozwija sposób postrzegania zjawisk.
Było to jedno z lepszych (merytorycznie) oraz ciekawsze (nie nużące) szkolenie.
Paweł Prymek
Specjalista Wiodący ds. Analiz Rynku Krajowego Polfa Warszawa SA
Systematyzuje wiedzę, obnaża najczęściej popełniane błędy i pokazuje dobrą praktykę. Zdobyta wiedza pomoże w wyborze najlepszego badania, napisaniu lepszego briefu badawczego i w przeprowadzeniu właściwej analizie wyników badań.
Renata Giełażewska
Brand Manager Business Unit Adhesives Henkel Polska Sp. z o.o.
Bardzo dobre bo jasno i od podstaw prowadzone - wyczyściło wiele obszarów, o których "słyszeliśmy", ale w końcu zostały profesjonalnie objaśnione.”
Agnieszka Łukasińska
Pepsi Bottlers Poland Sp.z o.o.
Przyjemne z pożytecznym. Bardzo dobre połączenie teorii i praktyki.
Magdalena Kaczyńska
Scandinavian Tobbaco
Praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka.
Julia Ratajczyk
Hochland
Training
Marketing to women
Dało mi argumenty do rozmów w męskim świecie internetu. Ważne są też przykłady praktyczne, zwłaszcza te z rodzimego rynku.
Karolina Leputa
Interia.pl SA
Bardzo przydatna i zyskująca na znaczeniu wiedza, poparta praktycznymi przykładami. Część z zagadnień była mi znajoma. Czytałam sporo materiałów na ten temat, gdyż interesowałam się tym zagadnieniem.
Joanna Chudy,
Red8 Communications Group
hętnie wybiorę się na kolejne☺
Marcin Bany
Artman SA
Wiedza podana w ciekawej, przystępnej formie, dużo teorii + dużo przykładów. Bardzo otwarci, sympatyczni prowadzący z doświadczeniem.
Ciekawe, globalne spojrzenie na kobiety, ale bez generalizacji i stereotypizacji – coś nowego, praktycznego, poszerzającego horyzonty i dające impuls do dalszego eksplorowania tematu.
Anna Płachta
Media Contact Sp. z o.o.
“Bardzo ciekawe, bo prezentowało unikalny temat (marketing dla kobiet), podparte przykładami, badaniami, doświadczeniami wykładowców oraz systematyzujące wiedzę.
Magdalena Różycka
Polpharma SA
Extra przydatne
Andrzej Zalewski
Bakoma SA
Profesjonalne i ciekawe podejście do tematu. Ciekawe przykłady, które można przenieść na marki, którymi się zajmujemy.
Edyta Damiańska
The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o.
Training
Communication that leads to brand success
Doświadczenie prowadzącego!!! Sposób prezentacji i prowadzenie, powyżej (wysoko powyżej) średniego polskiego poziomu szkoleń.
Agnieszka Nadstawska
Senior Brand Manager , HOCHLAND Polska Sp. z o.o.
Jasny i czytelny flow, ciekawe, inspirujące przykłady.
Iza Jaskólska
Junior Brand Manager, Kompania Piwowarska SA
Świetna teoria na temat komunikacji marki, a przede wszystkim źródło inspiracji
Renata Oleszczuk
Chiquita Poland Sp. z o.o.
Dużo praktyki. Pomaga usystematyzować wiedzę w zakresie tworzenia kampanii reklamowych.
Anna Paczkowska
Artman SA
Tak dużo cennych informacji, które staram się już wdrażać, trudno jest podsumować jednym zdaniem.
Krzysztof Kobylarz
Interia.pl SA
Profesjonalne podejście do tematu. Świetnie uporządkowana wiedza, wsparta wieloma przykładami.
Katarzyna Brodowska
Product Manager , BELL Polska
Dużo praktyki w oparciu o wystarczającą ilość teorii.
Piotr Gorczyński
Specjalista ds. marketingu, Media Skok Sp. z o.o.
Otwiera oczy.
Bartłomiej Girguś
Kierownik Działu Kreacji i Marketingu Wirusowego, Interia.pl SA
Profesjonalne podejście do komunikacji Twojej firmy.
Marcin Lipiński
Grafik komputerowy , Peklimar sp. z o.o
Training
Building a professional brand business plan
Serdecznie polecam wszystkim, którzy chcą zobaczyć dużo przykładów marketingowych zaczerpniętych z realnego rynku.
Katarzyna Konowrocka
Product Management Waterproofing, Henkel Central Eastern Europe