Program szkoleniowy dla działów marketingu dużych przedsiębiorstw i korporacji międzynarodowych
MASTER OF MARKETING MANAGEMENT
MASTER OF MARKETING MANAGEMENT
Szkolenie
BADANIA RYNKOWE I PROFESJONALNA
ANALIZA
MARKETINGOWA
Szkolenie "in-company"
Po tym szkoleniu uczestnicy będą wiedzieć jak zdobyć niezbędne informacje o rynku i konsumentach, jak je wykorzystać w codziennej pracy oraz jak uniknąć pułapek przy współpracy z agencjami badawczymi.
W rezultacie rekomendowane działania marketingowe nie będą proponowane w oparciu o „wydaje mi się, że..”, a w oparciu o „WIEM, ŻE”.
Na tym szkoleniu rozwijać będziemy następujące umiejętności:
-
analizy marketingowej
-
przedstawiana logicznie spójnych propozycji
-
strategicznego myślenia
Szkolenie "in-company"
„Systematyzuje wiedzę, obnaża najczęściej popełniane błędy i pokazuje dobrą praktykę. Zdobyta wiedza pomoże w wyborze najlepszego badania, napisaniu lepszego briefu badawczego i w przeprowadzeniu właściwej analizie wyników badań.”
Renata,Giełażewska
Brand Manager, Henkel Polska
MASTER OF MARKETING MANAGEMENT
Szkolenie
JAK Z SUKCESEM ZARZĄDZAĆ MARKĄ W XXI WIEKU?
„Treningi prowadzone przez Tomasza Ziółkowskiego spełniają obydwa kryteria - są interesujące, inspirujące, ale i praktyczne - do zastosowania na drugi dzień w naszej codziennej pracy. Krótko mówiąc: nie ulega wątpliwości, że każdemu brand managerowi przydałaby się słuszna dawka filozofii brand marketingu doprawiona praktyczną instrukcją, jak strategię marki tworzyć i realizować.”
Joanna Rewaj
Dyrektor, Corporate Communication Brand Strategy and Identity Development, Telekomunikacja Polska SA
Po tym szkoleniu jego uczestnicy będą w stanie zdefiniować tożsamość istniejącej lub nowej marki firmy, zaproponować strategię rozwoju jej portfela produktów oraz określić ich pozycjonowania.
Dowiedzą się również na czym polega budowanie wartości marki oraz jakie czynniki mogą przyczynić się do wykorzystania jej potencjału wzrostu sprzedaży.
Na tym szkoleniu rozwijać będziemy następujące umiejętności:
-
przedstawiania logicznie spójnych propozycji
-
strategicznego myślenia
Szkolenie "in-company"
MASTER OF MARKETING MANAGEMENT
Szkolenie
JAK STWORZYĆ PROFESJONALNY PLAN MARKETINGOWY?
szkolenie "in-company"
„Doświadczenie prowadzącego!!! Sposób prezentacji i prowadzenie, powyżej (wysoko powyżej) średniego polskiego poziomu szkoleń.”
Agnieszka Nadstawska
Senior Brand Manager
HOCHLAND Polska Sp. z o.o
Po tym szkoleniu jego uczestnicy będą w stanie przygotować profesjonalną prezentację rocznego planu marketingowego dla zarządzanej przez siebie marki wraz z estymacją budżetu marketingowego.
Dowiedzą się również jak w czytelny sposób przygotować część planupoświęconą analizie marketingowej, a następnie jak w oparciu o nią zaproponować cele i strategie marketingowe.
Na tym szkoleniu rozwijać będziemy następujące umiejętności:
-
analizy marketingowej
-
przedstawiana logicznie spójnych propozycji
-
strategicznego myślenia
MASTER OF MARKETING MANAGEMENT
Szkolenie
JAK EFEKTYWNIE ZARZĄDZAĆ PROJEKTAMI MARKETINGOWYMI?
szkolenie "in-company"
"Bardzo dobre bo jasno i od podstaw prowadzone - wyczyściło wiele obszarów, o których słyszeliśmy", ale w końcu zostały profesjonalnie objaśnione.”
Agnieszka Łukasińska
Pepsi Bottlers Poland Sp.z o.o
Po tym szkoleniu jego uczestnicy wiedzieć będą jak doskonalić swoje umiejętności w obszarze marketingu egzekucyjnego oraz co zrobić, aby projekty marketingowe były realizowane na czas.
Na tym szkoleniu rozwijać będziemy następujące umiejętności:
-
strategicznego myślenia
-
umiejętności przywódcze
MASTER OF MARKETING MANAGEMENT
Szkolenie
TAJNIKI SKUTECZNYCH KAMPANII REKLAMOWYCH
„Profesjonalne podejście do tematu. Świetnie uporządkowana wiedza, wsparta wieloma przykładami.”
Katarzyna Brodowska
Product Manager, BELL Polska
Po tym szkoleniu jego uczestnicy będą wiedzieć jak profesjonalnie zarządzać procesem tworzenia i realizacji kampanii reklamowych tak aby osiągnąć zakładane cele. Dowiesz się również jak osiągać najlepsze rezultaty ze współpracy z agencjami reklamowymi oraz domami mediowymi.
Na tym szkoleniu rozwijać będziemy następujące umiejętności:
-
strategicznego myślenia
-
skutecznej komunikacji
szkolenie "in-company"
MASTER OF MARKETING MANAGEMENT
Szkolenie
SZTUKA PROFESJONALNEJ
PREZENTACJI MARKETINGOWEJ
szkolenie "in-company"
„Dobrze rozumiem osoby, które nie lubią występować przed większym gronem. Sam należałem kiedyś do osób bardzo nieśmiałych, stosując jednak techniki, których nauczyłem się na warsztatach w latach 90-tych udało mi się zamienić tą słabość w moją mocną stronę”
Tomek Ziółkowski
Po tym szkoleniu jego uczestnicy będą wiedzieć jak się
przygotować do przedstawienia prezentacji marketingowej przed większym gronem osób oraz jak uzyskać akceptację rekomendowanych działań.
Będą też czuć większą pewność siebie i olbrzymią satysfakcję po dobrze wykonanym zadaniu.
Na tym szkoleniu rozwijać będziemy umiejętności:
-
skutecznej komunikacji
-
wystąpień publicznych