Kurs dostępny od 15 lutego 2025
VALUE SELLING IN PRODUCT MANAGEMENT
Zamień produkty w wartość dla Twoich klientów i ciesz się wzrostami rentownej sprzedaży.
TOMASZ ZIÓŁKOWSKI
Kurs online:
VALUE SELLING IN PRODUCT MANAGEMENT
Zamień produkty w wartość dla Twoich klientów i ciesz się wzrostami rentownej sprzedaży.
849,00 zł
-
Zdobądź wiedzę, która zwiększy Twoją wartość rynkową jako profesjonalisty i otworzy nowe możliwości w świecie marketingu.
-
Stworzony w oparciu o sprawdzone praktyki i narzędzia marketingowe stosowane w najlepszych firmach FMCG.
-
Nabędziesz praktyczne umiejętności do stosowania od razu w Twojej codziennej pracy.
-
Tutoriale wideo poprowadzą Cię krok po kroku, tak jakbyś towarzyszył(a) mi w realizowanych przeze mnie analizach, czy tworzeniu przeze mnie koncepcji strategii produktu.
Zakres tematyczny kursu
-
Wprowadzenie do zarządzania produktem
-
Marketingowe narzędzia do profesjonalnego zarządzania produktem
-
Na czym polega produktowa strategia “Value Selling”
-
Jak stworzyć strategię produktu “Value Selling” od konceptu produktu po weryfikację z konsumentami
-
Jak wdrożyć obraną strategię produktu: od opakowania do wprowadzenia na rynek
-
Jak skutecznie zarządzać produktem w czasie.
Czego się nauczysz
-
Na czym polega zarządzanie produktem w podejściu przedmiotowym i procesowym
-
Czym się różni zarządzanie marką od zarządzania produktem.
-
Jakie typowe zadania związane z zarządzaniem produktami wykonuje product manager odnoszący sukcesy
-
Czym jest segmentacja konsumentów/klientów?
-
Jak wykonać segmentację konsumentów z wykorzystaniem dostępnych informacji
-
Co to są generyczne potrzeby i cechy produktów
-
Czym jest mapowanie pozycjonowań produktów
-
Czym jest karta pozycjonowania produktu i jak ją wypełnić
-
Czym jest karta finansowa produktu i jak ją stosować w praktyce dla skutecznego zarządzania rentownością produktu
-
Czym jest karta projektu marketingowego
-
Jak przygotować brief na rozwój opakowania zgodny z pozycjonowaniem produktu
-
Czym jest strategia produktowa “Value Selling”
-
Jak wygląda decyzyjny proces zakupowy w fizycznych punktach sprzedaży
-
Jak wygląda decyzyjny proces zakupowy w internecie
-
Czym jest “The Value Waterfall” i dlaczego warto go znać
-
Czym jest “The Reverse Waterfall of Value Creation”
-
Jak analizować duże zbiory danych liczbowych i przedstawiać wnioski
-
Jak estymować wielkość rynku w przypadku braku dostępnych raportów: metodą odgórną i oddolną.
-
Jak opracować strategiczną analizę rynku
-
Jak analizować strategie komunikacyjne produktów konkurencyjnych
-
Jak opracować mapy pozycjonowań produktów
-
Jak profesjonalnie opisać pomysł na nowy produkt?
-
Jak opisać marketingowe pozycjonowanie produktu?
-
Jak napisać brief na rozwój opakowania w celu skutecznej komunikacji strategii produktu do konsumenta?
-
Jakie są sposoby na weryfikację potencjału sprzedażowego produktu?
-
Jak zrealizować badania nowego produktu z konsumentami?
-
Jak napisać brief badawczy?
-
Weryfikacja produkt marketing-mix i jego pozycjonowania po badaniach z konsumentami?
-
Ja określić rentowność nowego produktu?
-
Jak wiarygodnie oszacować wielkość sprzedaży oraz na jakich założeniach oprzeć estymację?
-
Jak przedstawić finalną rekomendację dla wdrożenia nowego produktu?
-
Jak przygotować marketingowy plan wprowadzenia nowego produktu na rynek?
-
Jak wykorzystać koncepcję matrycy strategii marketingowych wspierających sukces nowego produktu?
-
Jakie mierniki (KPIs) zastosować do pomiaru rezultatów
-
Od czego zależeć będzie cykl życia nowego produktu?
-
Kiedy wycofać z rynku, a kiedy re-launch’ować produktu?
-
Jakie umiejętności powinien posiadać product manager aby odnieść sukces?
-
Jak przygotować się do interview o pracę na stanowisko product managera?