top of page

Kurs dostępny od 15 lutego 2025

Product management

VALUE SELLING IN PRODUCT MANAGEMENT

Zamień produkty w wartość dla Twoich klientów i ciesz się wzrostami rentownej sprzedaży.

TOMASZ ZIÓŁKOWSKI

Kurs online:
VALUE SELLING IN PRODUCT MANAGEMENT

Zamień produkty w wartość dla Twoich klientów i ciesz się wzrostami rentownej sprzedaży.

849,00 zł

  • Zdobądź wiedzę, która zwiększy Twoją wartość rynkową jako profesjonalisty i otworzy nowe możliwości w świecie marketingu.
     
  • Stworzony w oparciu o sprawdzone praktyki i narzędzia marketingowe stosowane w  najlepszych firmach FMCG.
     
  • Nabędziesz praktyczne umiejętności do stosowania od razu w Twojej codziennej pracy.
     
  • Tutoriale wideo poprowadzą Cię krok po kroku, tak jakbyś towarzyszył(a) mi w realizowanych przeze mnie analizach, czy tworzeniu przeze mnie koncepcji strategii produktu.

Zakres tematyczny kursu

  • Wprowadzenie do zarządzania produktem

  • Marketingowe narzędzia do profesjonalnego zarządzania produktem

  • Na czym polega produktowa strategia “Value Selling”

  • Jak stworzyć strategię produktu “Value Selling” od konceptu produktu po weryfikację z konsumentami

  • Jak wdrożyć obraną strategię produktu: od opakowania do wprowadzenia na rynek 

  • Jak skutecznie zarządzać produktem w czasie.

Value Selling in Product Management

Czego się nauczysz

  • Na czym polega zarządzanie produktem w podejściu przedmiotowym i procesowym

  • Czym się różni zarządzanie marką od zarządzania produktem.

  • Jakie typowe zadania związane z zarządzaniem produktami wykonuje product manager odnoszący sukcesy  

  • Czym jest segmentacja konsumentów/klientów?

  • Jak wykonać segmentację konsumentów z wykorzystaniem dostępnych informacji  

  • Co to są generyczne potrzeby i cechy produktów 

  • Czym jest mapowanie pozycjonowań produktów

  • Czym jest karta pozycjonowania produktu i jak ją wypełnić

  • Czym jest karta finansowa produktu i jak ją stosować w praktyce dla skutecznego zarządzania rentownością produktu

  • Czym jest karta projektu marketingowego 

  • Jak przygotować brief na rozwój opakowania zgodny z pozycjonowaniem produktu

  • Czym jest strategia produktowa “Value Selling” 

  • Jak wygląda decyzyjny proces zakupowy w fizycznych punktach sprzedaży 

  • Jak wygląda decyzyjny proces zakupowy w internecie 

  • Czym jest “The Value Waterfall” i dlaczego warto go znać 

  • Czym jest “The Reverse Waterfall of Value Creation”

  • Jak analizować duże zbiory danych liczbowych i przedstawiać wnioski

  • Jak estymować wielkość rynku w przypadku braku dostępnych raportów: metodą odgórną i oddolną.

  • Jak opracować strategiczną analizę rynku  

  • Jak analizować strategie komunikacyjne produktów konkurencyjnych  

  • Jak opracować mapy pozycjonowań produktów

  • Jak profesjonalnie opisać pomysł na nowy produkt? 

  • Jak opisać marketingowe pozycjonowanie produktu?

  • Jak napisać brief na rozwój opakowania w celu skutecznej komunikacji strategii produktu do konsumenta? 

  • Jakie są sposoby na weryfikację potencjału sprzedażowego produktu?

  • Jak zrealizować badania nowego produktu z konsumentami?

  • Jak napisać brief badawczy?

  • Weryfikacja produkt marketing-mix i jego pozycjonowania po badaniach z konsumentami?

  • Ja określić rentowność nowego produktu?

  • Jak wiarygodnie oszacować wielkość sprzedaży oraz na jakich założeniach oprzeć estymację?

  • Jak przedstawić finalną rekomendację dla wdrożenia nowego produktu?

  • Jak przygotować marketingowy plan wprowadzenia nowego produktu na rynek?

  • Jak wykorzystać koncepcję matrycy strategii marketingowych wspierających sukces nowego produktu?

  • Jakie mierniki (KPIs) zastosować do pomiaru rezultatów 

  • Od czego zależeć będzie cykl życia nowego produktu?

  • Kiedy wycofać z rynku, a kiedy re-launch’ować produktu? 

  • Jakie umiejętności powinien posiadać product manager aby odnieść sukces?

  • Jak przygotować się do interview o pracę na stanowisko product managera? 

bottom of page