Test
test2
Jakie pojedyncze zadanie stanowi dla marketingowca największe wyzwanie dzisiaj?
Przez kilka ostatnich lat miałem okazję pracować wspólnie z działami marketingu nad strategiami marek oraz nowych produktów zarówno w...
NAWET 90% NOWYCH PRODUKTÓW TO PORAŻKI RYNKOWE - DLACZEGO TAK SIĘ DZIEJE?
Szacuje się, że około 70–90% nowych produktów nie odnosi sukcesu po wprowadzeniu na rynek. Dlaczego tak wiele nowych produktów kończy się...
Ile firmy sukcesu inwestują w marketing?
Ile powinniśmy przeznaczyć na marketing? Jest jednym z najczęściej zadawanych mi pytań przez menedżerów firm od momentu rozpoczęcia...
Ruszył projekt opracowania strategii polskiej marki branży meblarskiej.
W celu wsparcia globalnej pozycji polskiej branży meblarskiej, która obecnie jest czwartym eksporterem mebli na świecie, Polska Agencja...
Budowanie marki w branży turystycznej
27 marca 2018 roku miałem zaszczyt zaprezentować w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie krótki wykład poświęcony budowaniu marki w branży...
O Tożsamości Marki - najważniejszym narzędziu do zarządzania marką wieloproduktową.
W przypadku marek, które oferują wiele produktów zdefiniowanie i zarządzanie ich TOŻSAMOŚCIĄ jest fundamentalne dla ich pozytywnego...
7 KLUCZOWYCH UMIEJĘTNOŚCI SKUTECZNEGO MARKETINGOWCA.
Przez ponad 27 lat pracy w marketingu miałem okazję do wielu obserwacji i przemyśleń, dotyczących sukcesów i porażek marketingowych zarówno